just 4 U
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, توسط Firoozeh |

سلام بچه ها خوبین؟خوشین؟منم خوبم امروز با یه عالمه عسک از عقشم اومدم...برین حااااااااااالشو ببرین...

وااااااای چه ناااااز بغلش کرده...میگم مامانشم خیلی حال میکنه ها...پسرش پرطرفدارترین نوجوون هالیووده

 

لباسای عشقمو عشق است...

گوگولییییییییییییییییی...هه هه هه فیگورشو...

یکی از اون عکسایی ک جونمو میدم همینه...لامصب خیلی کت شلواربهش میاد شب عروسیش چی میشه...

واای نمیدونم چرا انقد این اهنگه تو دعنم افتاده...الو..چراقطع کردی؟چرا...دوباره قهرکردی؟اصن نمیره بیرون هرکاری میکنم

بچه هااااااااااااااااااااااااا واسم دعا کنییییییییییییییییییییییین...پلییییییییییییییز...این روزا اصلا حالم خوب نیس...

اصن اگه واسم دعا نکنین الهی که چشاتون از دیدن عکسای عشقم دربیاد...

اه...اصن کاش من به جای این دختره ی لامصب بودم...اکبیری...ههه چ با چشای وزغیشم زل زده چشاتو بنداز پایین ببینم...

اصن اگه دعام نکنین یه کاری میکنم که نتونین عکسامو کپی کنین واسه خودتووووووووون...

اصن دیگه باهرکی دعام نکنه قهرم...گفته باشم قهرم کنم دیگه نمیام

وااااااااااااااااااای عقشم چه با احساس نگاه کرده...

 

اینو که یادتونه...توas long as you love meبا اون دختره؟فریادمیبینین الان دختره چ شاده؟برعکس جاستین میخاد گریه کنه عشقم چون من تو بغلش نیستم ناراحته واااااااااااااااای خخخ

=

اینم عشقم از بچگیش تا الان...

اینم یه عکس از اکبیری ترین دختر...بعلهههههههههه از سلنا...هه هه هه با عرض پوزش از طرفداراش لصن وب خودمه هرچی بخام بهش میگم هرکیم دوس داره عقدشو رو سلنا تو نظرات واسم بذاره

خب فکم درد گرف اونقد حرفیدم ینی دستم درد گرف...دیگه حرفی ندارم فقط نظر یادتون نره...

وااااااای الهی بگردم عشقمو منم دوست دارم اخ من که خدافظی کردم..ههه

راستی یادم رف بگم عکسامو میتونین وردارین ولی تو سایتتون نذارین منظورم اینه واسه خودتون تو کامپی باشه عب نداره ولی تو سایتتون نذارین اگه خواستین بدزدین با ذکر منبع باشه من راضیم وگرنه تو اتیش جهنم بهتون میخندم...هه

 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.